BACK ON TRACK

NU ÄR ÖVIS TILLBAKA FRÅN STAFETTKARNEVALEN! haha, det gick ju kanske inte det bästa där, men attans va kul vi hade! på fredag var det lite skola, kemi och halva matten, wii. så måste vi lämna en sur le kvar i vår totalt underbara klass 7b, muhahah. bussresan då. vi (jag, mia, lina & vicko) hade suttit oss längst bak med 8 gymnasie-elever framför oss. det blev lite ackward (?) fiilis där, men vi gjorde det jättekul endå till slut! vi stannade några gånger, träffade borgarefolk där, åt och skrattade och sååååå var vi framme vid borgbacken, HAAAALLELUJA! vi stod i kön där ett tag men sen började vi åka i allt! vi träffade massamassa folk där också. orkar ite skriva så detaljerat eftersom att det hände så himla mycket under helgen. efter ca 3 timmar for vi till skolan vi skulle sova i. jag var förmodligen tröttast av alla och hade även sämst humor också då. försökte somna ca 12 tiden, blev störda AV VISSA så det gick inte så bra. på morgonen for vi iväg halv 9, halvsovande i bussen då. när vi kom dit var de ännu typ 7 timmar kvar tills vi skulle springa. så vi hängde runt vid tälten, träffade folk och solade. när vi sprang gick det inte så bra, vi kom näst sist, hahahaha. visserligen var det för att vi tappade pinnen men kanske även för att vi inte var så inriktade på att vinna. individuellt så gick det endå bra. när vi sprungit for vi hem. bussresan hem var så himla rolig! vet inte vad vi fått i oss men vi var helt galna. vi hoppade, flög och skrattade lite överallt. urkul! så somnade folk så jag for med matilda, sara och elin och lyssnade och sjöng till underbar musik på min iPod. så for man hem. idag vaknade man typ halv 12. så var men hemma några timmar men sen for man till ele med vicko. vi pratade mest, men åt också nudlar och for också till butiken. wow... men det var trevligt iallafall! imorgon skola, wii.. jag och ele bestämde oss för att ha en rosa teinidag imorgon så vi kommer säkert få en miljon skitiga blickar, hehe. nu blir jag tvingad till sängen, natinati

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0