dagen

godkväll, idag har jag tyvärr inte hunnit skriva något eftersom att dagen började redan klockan tidigt (ca 11) genom att fara till loppis och föra kläderna/sakerna dit vi ska sälja. var där typ 2 ggr idag. ananrs har jag varit hemma med syrran. kollade på 'step up'. sen så fick jag jättebråttom till butiken eftersom att jag ännu skulle köpa godis som pricken på i till joskas och julias presenter. efter det så for jag till kadi, vi kollade på high school musical, hahaha. sen så for vi och hämtade elin och sedan till sundom till julias! när vi kom dit tog det inte länge innan alla 19 (jag tror vi var så många) kom. då visade jag och kadi vårt fina high school musical preformance, hahaha. så var det paketöppningsdags! massamassa fina presenter, haha. efter det så åt vi lite och såg sedan på 'sex and the city 1'. den var jättebra, även om jag inte hängde med i hela filmen p.g.a andra intressantare saker vi kom på eller pratade om. efter filmen tog vi massamassa bilder ute på gården med myggen. vi gjorde massa pyramider och andra coola formationer som fastnade på de flestas kameror! coolness. när vi varit ute ett tag så kom elins mami och hämtade upp mej, elin och kadi. nu är jag hemma och resumerar kvällen som varit toppen!

julia, joska, julia, kadi, sara, sara, emma, emma, linnea, ela, fia, nadde, jannica, jessica, fanny, elin, cela, acke, NI ÄR BÄST!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0