dagens

hejhej, idag har jag shoppat. wauu. köpte 2 bikini övredelar från h&m bara för 10€. billigt! vi var på stan jag, ele, elle, mia & vicko. men sedan splittrades vi så jag & ele var kvar och letade efter bikinin. det hände mycket; vi hittade snygga, för dyra, tappade bort min plånbok, sprang några varv runt rewell-center och tillslut fick vi allt köpt! på 2 och en halv timme, woah! nu är mina fötter döda eftersom att jag gått med ca 7 cm klack i 8 timmar, aiiih. nu äter jag muffins, eftersom att mami sa att hon ahde sin 'snälla dag' idag så hon sa att jag fick äta massa muffins, kex, bulla o.s.v! jag borde börja packa nu, eftersom att imorgon ÄR DET STAFETTKARNEVAL! iiiii, har längtat så mycket, och imrogon så drar vi till borgbacken! komemr hem på natten till söndagen så jag skriver mera då. hejsvej


dagens köp

*fanny

Kommentarer
Postat av: ele

hahah fanny e lite glömsk :D

2010-05-23 @ 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0