en dag i gerby

hejhej, idag har jag inte varit hemma något alls nästan utan varit ute på äventyr! efter skolan så for jag på stan med viveca och köpte presenter åt syrran (fyller imorgon) och mami (på torsdag). efter det så cyklade vi till mej snabbt och dumpade sakerna och for till smarket och köpta massa gott. så for vi till gerbyskola och åt och hade det jättetrevligt! där var någon jättewierdo 19åring som trodde vi gick i nian, hähä. det var nästan nålå när han hela tiden kom och pratade med oss och massa, hahah! så var vi vid gerby enda tills kvällen och vi for hem. orkar inte berätta så detaljerat eftersom att det händer ganska mycket på 4/5 timmar. nu är jag hemma. och nu så ska jag se på topmodel, bye



*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0