+++

godmorgoon, klockan är nu. tidigt på morgonen, historien till det kommer senare för nu ska jag skriva om gårdagen. dagen började med att jag for till stan och handlade massamassa presenter. var med rebecka, sedan kadi och sedan rebecka igen. när jag handlat klart så for jag iväg till botniahallen, plockade upp cata på samma gång. där dansade vi med pieniryhmän då. haha, var ganska skit eftersom att man knappt hörde musiken, 2 styckna var borta och nästan ingen applåderade vid slutet. lite nålå... så for man snabbt hem, åt lite grann och sedan till kyrkan. orkestern hade sin vårkonsert där. somnade nästan. nåjo, efter deet så cyklade jag till elin. där jag fick hennes gamla telefon eftersom att hon fått en ny till födelsedagspresent! trodde först inte hon var seriös när hon sa att jag heller inte måste betala något. men tydligen, så har jag en ny telefon nu! naaajs! sen for vi ut och pomppade, rullade i röret, så for alla in förutom jag, lina & cessi. men tillslut så blev vi tvingade att hoppa av för att några jobbiga ungar krävde mattan. när vi for in så pratade vi massamassa tills folk började fara. ett tag senare tvingades vi också det. cyklade hem en bit med lina. brabra.
nu idag! så är det mordag, men även min pappas födelsedag. så jag & syrran måste vakna kvart över 7 (WHYYYY????!!!) och sjunga upp dem. vi vaknade så tidigt eftersom att idag är det ju kipinäs våruppvisning och felicia är nu redan där. och jag sitter här och vill ha mera jordgubbar, mums, hoppas ni får en bra morsdag :)


bild från google.
my new phone, wahu

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0