fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

godagens, idag fick vi ut våra kemiprov. yup. jag fick 4. men fick endå 5 i betyget, så jag blev inte underkänd i kursen! nåjo, så var det matte. vi fick choklad av läraren vilket kom som en chock, eftersom att han inte brukar vara den mysigaste. så var det bigga. och jag fick 8 och ett halvt i provet! så himla stolt! eftersom att jag bara läst dagen före. så slutade skoldagen! så for jag, vicko & ele till stan. var och köpte finfina presenter till julia & joska och sedan till hesburger på glass! men efter en stund så for vicko och åt kinamat så jag och ele for till lindex och testade kläder, hehe. så köpte man en ny bh för bara 3€, oujee! sen for vi till vila och skulle kolla på vårfestkläder. alltnig var såååå fint där! alla fina kläder jag ville ha kostade sammanlagt 303,5€ hehe. jo. sen så skulle vi båda börja fara. nu har jag suttit som sällskap till min moster/gudmor. har ätit kaka också. ikväll har jag absolut inga planer, bara chill! ingen fattar hur skönt jag tycker detta ska bli! ha en bra fredag

*fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0