how do u spell love? M-U-S-I-C

hejhej, ska inte skriva så länge nu eftersom att klockan snart blir halv 12. nattetid, uuu. idag i skolan. näj inget intressant. slöjd, var ju ganska roligt som vanligt. men eeendå. efter skolan så cyklade jag hem med elle, som sällskap. vi stannade och köpte glass vid en butik, det var ju för somrigt! när jag kom hem åt jag, såg lite på top model, heheh. men det skulle jag inte ha gjort eftersom att det var violinkonsert idag klockan 7 och jag skulle vara där klockan kvart före 6. så det blev lite klädpanik som vi alla flickor brukar ha, men vi kom oss iväg endå. där på konserten satt jag med linnea, om också spelade. piano visserligen. hon spelade hur fint som helst! jag failade däremot, hahs. efteråt så for vi ner till någon källare där det bjöds på kaffe och kaka. jag åt 5 bitar.. man fick ta en.. wups. men vi kom överens om att det var världens godaste kaka! en banan-kanel-morots-kake-krydd-kaka-kaka. jep! när jag kom hem satt jag lite på datorn och surfade mej runt på nätet och försökte hitta några underbara noter till något yiruma-stycke. bara älskar det han gjort till musik! har lärt mej början ganska bra redan av 'love hurts', en av hans låtar då. nu ska jag gå och sova, men innan det kanske något litet ätbart. imorgon far man snabbt på stan med ele och kanske flera också. ska shoppa bikinin och kolla på annat! sov gott


en söt liten bild

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0