kiss the rain

tjenis, när jag kom hem från violinan så började det ösregna. jag skämtar inte, regnet bara vräkte ner. som om gud hade en stor bytta vatten som han hällde ner, haha. när jag kom hem så visste jag exakt vad jag skulle göra. JOGGA I REGNET! så jag ringde kadi och undrade o m hon ville joina, sen bytte jag kläder snabbt och sprang ut. men när jag kom ut s regnade det inte lika mycket nåmer. men endå. så komm jag dit och vi for ut en stund, sen satte vi på bastun. nåjo, efter det for vi till några gräskullar och sprang igenom smutsvatten, hahaha, det var skitkul! så for vi i i bastun. när vi var färdigbastade så gjorde vi vårrullar och satte vid datorn och chillade. så for jag hem. nu konstaterade jag just att vi har engelskaprov imorgon och jag har inte övat ett piss som vanligt, härligt.. hejsvej

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0