mums!

tjosanhejsan, idag i skolan så hade vi kemiprov. gick åt skogen. komemr antagligen få 4 eller 5. great. mami & papi kunde ju inte vara stoltare! nåjo, efter det så for jag med ele till fysioterapöuten (stavning?). han var jättesnäll och lät mej spela ett spel som kostade typ 30€ i timmen gratis, wahuu! nåjo, så for man snabbt och köpte en glass, ele köpte hamburgare, och sedan tillbaka till skolan. resten var chill. efter skolan så skulle jag på chinamat med johanna! hon har nämligen aldrig smakat det förut så dags att testa! vi for till min favorit thai-restaurang (okej, det var thai mat, men nära nog) och åt. hon lärde sej att äta med kinapinnar och smakade bambu för första gången. vi blev såååå mätta efter vi ätit! så vi gick på stan, träffade folk, pratade en massa tills vi båda for hem. vi hade det riktigt kul idag på stan! när jag kom hem så åt alla andra, men jag fick efterrätt, kaka! namnam, fransk chokladkaka! imorgon så ska jag ännu en gång på stan och köpa presenterna till julia d och joska som har fest på lördag, iii! mat är gott, jag är hott

*fanny

Kommentarer
Postat av: ellen

hellu, kolla gärna in min blogg & svara på dagens fråga :) hoppas du får en bra fredag!

2010-05-28 @ 10:40:32
URL: http://eswalander.se/
Postat av: isco

1. han verka lite borta då när han höll på å babbla nåå (tommy alltså), men ja har ju int nån erfarenhet av didä lärana, men så som du uttryckte dej så tolkar ja de som att han int e nå bra ? ;D

2. hähä, taack (8

2010-05-28 @ 13:28:01
URL: http://iscooh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0