namnamnam

godagens, idag i skolan. hm, ganska jobbigt. folk nös på mej hela tiden bara för att irritera mej, usch. sen efter skolan skulle jag ju haft violin, men vi hade ju redan orkesterns vårkonsert så ingen orkester. och så får jag ett textmeddelande av min violinlärare om att jag inte heller har violin idag, wiii. så jag for hem och bakade kladdkaka. men när jag ska sätta den i ugnen och öppnar luckan så väller det ut en massa rök. jag får helt panik och stänger av ugnen direkt. ringer i panik till mami. det visade sen att något fett hade droppat ner på ugnen och bränts fast. så måste man vädra i hela huset. hehehehehheeee. men kakan blev god till slut! nu har jag ätit kanske halva kakan och lämnar resten till familjen. nu kom det just några grannungar förbi och undrade om jag kunde komma ut med dem och berätta spökhistorier, hahaha. men jag orkar inte så länge men en stund iallafall. hejsvej

*fanny

Kommentarer
Postat av: Daniel

Berätta inte alltför läskiga stories nu!!!

2010-05-12 @ 11:38:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ahahah, skönt att någon annan också lider av när folk nyser.. förstår inte felet på folk när dom inte håller för.

2010-05-12 @ 13:49:14
URL: http://goastray.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Det jag finner mest irriterande är främmande folk på bussen som vänder sig UT mot folket och nyser (oftast på mig då). Jag bara väntar på den dagen min stubin är för kort.. haha.

2010-05-13 @ 13:19:50
URL: http://goastray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0