natinati

sista inlägget idag, för snart är det imorgon, haha. nåjo, vad som hände när jag kom hem var ju att de ingde åt mej och sa att jag skulle komma med till strömsö och grilla, yeeeps, klart det! så efter ett tag så mötte jag vicko och vi cyklade dit. men det blev ett litet problem. vi skulle köpa marshmallows till grillandet men butiken hade stängt. piss. nåjo, vi fortsatte endå. när vi väl kom dit var klockan kanske runt 8 och så ringde mia & lina och sa att de kunde först komma 9 tiden. pissigt. men tiden gick snabbt. sen kom också elle och förgyllde vardagen. när alla äntligen var där så for vi till stranden för att grilla. vi hade bara korv och lite champinoner att grilla. det tog ett tag innan vår lilla eldstad fattade eld, men det blev okej. det var jättemysigt iallafall. så måste jag börja cykla hemåt, men det var ganska härligt. det var inte alls kallt och jag lyssnade på 'i'm yours' hela vägen hem, haha. enda låten jag har på telefonen. nu luktar min tröja härlig grillrök, namnam! men jag ska nog snart börja sova, adjöö

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0