sommarmys

hejhej, idag så var man till gustavsborgstranden med mia, lin & vicko. egerntligen så hade jag och mia tänkt att fara ut på en cykeltur i det underbara vädret eftersom att ingen av dem svarade i telefon. men sen så ringde dom upp och undrade om vi vill komma med till stranden, klart vi ville det! ett tag senare så var vi alla där. vi gick i vattnet lite en stund, sen började vi leka med en boll. haha, vi hade american football! det är bästbäst. men det gick ganska våldsamt till; jag vrickade min fot ganska jätteilla och fick en fläskläpp, mias knän började blöda, vicko smällde sitt huvud i mitt i misstag så hennes och mitt huvud var döda och lina. jag tror inte hon blev såpass skadad. även om alla var skadade i slutändan hade vi sjukt kul. så satt vi, lyssnade på musik & åskan och kollade på blixtar. urmysigt faktiskt. så for vi till siwa och failade lite när vi pantade flaskor, höhö. sen ville vi grilla men vi hade nästan inga pengar. så våran plan blev att samla massamassa pantflaskor så att vi kunde köpa en minigrill och marshmallows/korv. när vi samlat upp till 1,90€ så måste jag fara hem så jag vet inte hur det blev sen. nu är jag hemma och ska mysa, hejhejsommar


bild från förra sommaren, katanpää

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0