THE night

godmorgon, vaknade av syrran imorse som informerade mej om det totalt underbara vädret. 23°?! jösses, jag ska ut och sola idag!
igår så var det bäst! jag kom hem från stafettkarnevalsträningarna men var inte hemma länge innan jag for till stan och köpte presenter. så for man iväg till sundom. SARA HAR VÄRLDENS COOLASTE HUS! jag vet inte hur många gånger jag gick ner för deras 'super sweet 16' trappa. den var såå cool. så när alla kommit öppnade dom presenterna. jag och sara hade tyvärr köpt samma tröja åt kadi, meeen det årdnar sej! for snabbt och lagade en pizza i ugnen och sen for vi ut och tog bilder. vi hoppade på pomppimattan tills vi hörde ett pipande ljud. det var brandalarmet som gått i köket eftersom att vi hade bränt pizzan! haha, men jag och cela var modiga nog att starta trenden med att äta bränd pizza. föt tillslut hade väl alla smakat på det, haha. efter ett tag for vi in och så på filmen 'american virgin'. den var så himla bra, se den! efter filmen vet jag inte vad alla fick för fel. skriver inte om det, heheh. men nu började alla ta sej hemåt så jag stannade kvar med kadi och hjälpte till att städa. fast jag städade inte, utan satt och kollade på talang med saras coola småsyskon, hehe. så for vi också hem. kvällen i går var jättebra, med er alla 16 flickor!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0