angående bloggen

nu är det ju såhär att blogg.se vägrar att sammarbeta med mej på alla vis. så jag har nu skapat ett konto på devote.se. men jag har inte ännu hunnit fixa något där eller skriva så nu håller jag mej till blogg.se ett tag till. det som händer när blogg.se inte samarbetar med mej är att ibland så visas samma inlägg i kanske tre dagar när jag redan skrivit kanske 5 inlägg. sen har det tydligen också varit något knas med bloglovin? så har det heller inte gått att kommentera och ibland visas inte kommentarerna förrän några dagar senare. igår var det jätteknasigt för då kunde man inte ens besöka bloggen även om jag kunde skriva inlägg.
jag orkar verkligen inte med dethär något mera så jag byter till devote som verkar bra. jag kommer senare att publicera adressen till nya bloggen när jag fixt saker och ting där.  DEN SOM FATTAR SEJ PÅ SÅNHÄRA SAKER FÅR GÄRNA SÖKA KONTAKT MED MEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0