KANELBULLENS DAG

morjens, idag har det varit en riktigt trevlig dag! började tyvärr med fysik på en måndagmorgon som vanligt (MEN VI BYTER PERIOD IMORGON SÅ ALDRIG MER!) och vicko & emil blev utslängda och jag var på vippen att bli det. han var på fittit humör. sen så var det musik och vi fick välja en låt vi skulle spela, var och en av oss elever. alla valde jättebra låtar så jag ser fram emot alla musiklektioner nu! själv valde jag 'here i go again' av whitesnake. efteråt så hade vi gympa med orientering, chill. nåjo, sista lektionen var finska som gick sådär vanligt, var ganska trött. efter skolan så for jag till stan med mia & lina där isco, cessi & elin väntade. sen träffade vi dom och for till hese där jag och cessi hade trevligt i lekslottet, wihu! elin skämdes.. sen kom också milon & velle dit. vi höll på att tramsa runt i hela vasa; i gloriahissen med massa tanter, kicks med sminkkrig, hs-center med coolkameran, ITRONIC OCH NÖRDA OSS och tillslut till arnolds och chillade. på bildkonst var det ganska segt. men endå smått skoj. vicko var borta, that bitch. sen efteråt så for vi som vanligt till hese och tog varsin minipehmis och sen hem. for via butiken innan den stängde och köpte kanselbullar som jag ska ner och äta nu, shenis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0