chill

hej återigen, har inte haft något bättre för mej idag n att bara tagit det för lugnt. men det har varit riktigt bra faktiskt. man behöver slappna av endå nångång. nåjo, tonade tyvärr inte håret idag eftersom att kextra & s-market inte hade toning utan bara färgning, HAHA, sådär tarkka är jag! men jag och syrran började fundera om jag endå skulle tona brunt? om jag istället skulle göra det mer rött/orange eller blont? men jag tror nog att det blir lite rödbrunt eller så. får ju se resultatet sen imorgon. veckan ser helt vanlig ut, ganska stressig, men jag överlever hoppas vi! nåjo, ska om ett tag i bastun så hejdå


älskar denhär låten, den var ju endå bäst när alice från idol sjöng den, hähä
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0