dream on - aerosmith

shalå, kom just hem från bildkonsten. senast jag lämnade bloggen så skrev jag om att fara med vicko och fota. fick jätteroliga bilder! pratade och skämtade en massa knas och for sen till en lekpark och övade på poledance (?) höhö, det gick hyfsat. sen så for vi snabbt till piccolo (stavning?) och sen till gamla skolan och gick igenom massa underbara minnen. härliga tider detdär, lågstadiet. sen så cyklade vi till bildkonsten. höll på rita av varann, gick väl helt bra! efter bildkonsten cyklade jag hem med kadi. pratade roliga minnen från förra året, aah! har prata mycket minnen idag konstaterade jag! bra att man iallafall kommer ihåg dem, heh. nu är jag så hungrig att min mage snart pamar. bytheway, har nu blivit såpass inspirerad av fokis, kadis & joskas frågestunder så jag funderar också om jag ska starta en? hum. vi får väl se, lämna en kommentar vad du tycker om du nu känner dej riktigt gullig. morsning!


vrid på huvet! trodde jag hade svängt bilden, men nooooooo!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0