en måndag i september!

halåj, idag har det varit en helt trevlig dag! började med fysik. inte kul. särskilt inte när vicko var borta. musik, var riktigt najs det! gympa, var skitnajs! vi hade cykelorientering och fick en karta av en bana vi skulle cykla enligt (ärligt talat, vad tänker lärare med?). så vi grupperade oss i tre & tre (jag, ele & ilhaan) och for bara till den första pungten; en lekpark, WUHU!!! var där ungefär hela lektionen och kom sen tillbaka till finskan som gick för långsamt. efter skolan så for jag med lina till subway och åt. vi är konstiga tillsammans. inte bra.. sen var det dans & for till stan efteråt med ele & elle och köpte toning till håret! aa, just det, ikväll blir jag brunett! slänger förstås in en bild på det sen, muhaha. nåjo, efter stan var det bildkonst där jag gipsade kadis ansikte, hehe. men hon led inte lika mycket som jag, lyckost. nu är jag hemma och väntar på att min syrra ska bli klar med någon psykologijuttu (usch, gymnasiet verkar inte så lockande..) och sen tonar vi! hejdå, kom ihåg att slänga in en fråga till frågestuden! :)


sista gången med denna hårfärg

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0