HELGEN!

hejhej, ska försöka att fatta mej kort på vad som hänt de senaste 2 dagarna! nåjo, igår så lärde jag mej att skype:a med juliao. hahaha, vi chattade med nån wierdo från typ saudiarabien? sen så var jag med rebecka. vi bakade en kaka & gjorde en jättegod sallad. så kollade vi lite på 'my super sweet sixteen uk' och jag for hem och städade. tidigare den dagen så hade jag & julia kommit på (när vi skypade) att hela gänget skulle ha filmkväll! det blev lite stressigt; man visste inte vem alla som skulle komma, vem det skulle vara hos och så blev det bara en massa 'jag ringer/textar dej sen!'. men tillslut blev det hos linnea! där var det jag, juliao, sarap, saran, emmaj, emmat, jessica, fanny, acke, joska & kadi. först sjöng vi lite singstar och sen började vi se världens bästa film; 'the orphan'. den var så sjuuuuuuuuukt bra! dethär var nog en av de bästa filmer jag sett! SEDENSEDENSEDENSEDEN! nåjo, folk for lite nu som då och när filmen var slut cyklade ävan jag, juliao, kadi & emmaj hem. det var lite roligt, alla var sidu smått skrämda efter filmen! så kom vi till julia. var lite på datorn och sen somnade tyvärr jag och kadi och julia var vaken en timme till. hehe. sen på morgonen pratade vi mest och gjorde grillsmörgåsar och sen kom papi och hämtade oss. annars har dagen varit ganska hemsk. håller på att byta rum med syrran men orkar inte städa allt. suck. sen var det dans, gick heelt bra. har nu just varit i en skönskön bastu och ska nu börja ta itu med finskaläxan! fölåt att det blev så mycket text, gonatt!


en av väldens bästa filmer!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0