i can be a freak every day of every week!

hejhej, slänger in ett jättesnabbt inlägg för mami måste komma till datorn riktigt just. nåjo, dagen har varit riktigt bra! vi hade ju förresten skolfot idag, glömde jag skriva. vet inte om det blev bra eller dåligt, men jag hoppas  på det bästa! kompisfotot blev iallafall lite roligt, ehe. slänger in en bild på det när vi fått fotona. textilslöjden var riktigt trevlig, kom ganska långt på mina & eles 'badass'-shorts. efter skolan for jag med vicko till subway (surprise?). och åt en hel subway på bara 10 minuter! vicko hjälpte dock till, hähä. sen träningar. gick skitbra, båda på house och muodostelma! dansade till samma låt på båda så det enda som snurrar i huvudet nu är; 'i can be a freak, i can i can, i can be a freak, i can i can.....'. jap. hejdå! KOM IHÅG FRÅGESTUNDEN, WUHUUU REKLAAM!!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0