mat&fan, badases

TJENA, idag så var det först då skola idag. har haft min smarta dag idag, STOLT. först var det matte, satt och räknade såååå duktigt! sen så var det rella. thank god! jag älskar rellaläraren, eftersom att han pratade om världens bästa bok; 'änglar och demoner' av dan brown. blev så lycklig att jag nästan flög i taket. satt och visste exakt ALLT han pratade om och bara satt och njöt. ele blev kanske lite störd av att jag bara satt och leijade hela tiden... men... hehehe.... är man cool så är man! efter rellan var det fysik. försökte jobba bra, men sen får man veta att den jäveln skulle endå sätta in en på wilma. fick lust att skjuta den mannen. så slutade jag och for med matilda, elin, rebecka & emma till spices och åt. göttgött och trevligt sällskap! sen for vi till matilda och var på dattaaan ett tag, uu. efter det gjorde vi samma syssla som vi körde på midsommaren; sjöng snapsvisor! en av våra underbara talanger. sen for vi ut och pulkade! ingen snö eller pulka hade vi så vi åkte liukuri (aka stjärtlapp, för de inte smarta) i en jordig backe. DET VAR SKITKUL! for ocskå ganska hårt, ha! sen så pratade vi gamla tider, lågstadiet, discom, berusad.org och såntdär mysigt som man aldrig kommer att glömma. sen så var vi ut ett tag till, pratade, åkte hem med mopo, pratade och nu är jag hemma. mysig dag! imorgon är det fredag. vet inte om jag far till eles villa eller till kokkola till mommo&moffa. får väl se. goodbye


orka inte svänga bilden, men här är nån bild från 2008. LILLA SÖTISEN!!!!!! <3 (oseriöst, puckon)

*fanny

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilken fantastisk bild!

2010-09-02 @ 20:09:04
Postat av: fnyyyyy

ye a nou

2010-09-05 @ 09:38:11
URL: http://fannehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0