RENT

hej igen, är inte med matilda idag, blir för stressigt och för lite tid så vi tar allt en annan dag istället! nu som senaste timmarna har jag fastnat framför teven. syrran skulle bara visa någon låt från rent men jag fastnade helt och såg filmen från början. SÅ SJUKT BRA! ojoj, en av dom bästa filmerna! blev jätteinspirerad av den. vet inte till vad. typ till livet? men ni som inte sett den ska se den! idag blev det en till sånhär mysig dag. ska tror jag tona brunt hår, wuhuu! det kommer antagligen bild sen. håkade just också att jag borde göra något åt min design... frivilliga? nåjo, hejsvej, kom ihåg att lämna en fråga till frågestunden!


HALLELUUJAA!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0