SVAR TILL FRÅGESTUNDEN

NU KOMMER ALLA SVAREN! tack jättemycket till er som frågat! ställer nog till med en till frågestund i framtiden, det var ju skitkul att svara på alla frågor, hähä.
1.va e ditt favoritprogram?
2.bästa låten?
3.sku du flytta ti bgs?
4.vem e dina närmsta kompisar? :)
5.ja gillar din klädstil, så varifrån får du allt? ;D
6.hu börja du blogga?
1. hum, kanske 'how i met your mother', 'idol', 'tyra show' eller 'top model'
2. dream on - aerosmith
3. har flera 100000000 gånger funderat på det, men skulle endå kännas konstigt att lämna övis.
4. har många men dom närmsta är nog min syster felicia, matilda, rebecka & ele.
5. det mesta har jag ärvt från felicia eller kompisar haha, men jag vet faktiskt inte, tack iallafall! :)
6. förr var man alltid på en hemsida som hette berusad.org (gamla goa tider) och där kunde man skriva i dagbok. men den överflödade av text så jag började blogga istället.

tycker du om din skola?
jo, den duger! ibland så vill man bara försvinna någon annanstans men oftast om man tänker efter har man alltid nästan kul.

uuuuhhh, frågestund, uuuh nisse!
nååååhhh, vem e jaaaaaaa????? XDDDDDDDDDD
hummmmmmmm, kan deet månne vara viveca???? xPP

om du var en maträtt vilken skulle du vara då? ;)
en köttbulle! dom verkar bara så mysigt runda och goa

1. va heter du i andra namn??
2. kan du spanskaaa?
3. va e bätree ketchup elr senap???
4. visst e smeeelt ost gått???
5. e du rik eller pank nuu?
6. dina favoo kläder?
7. va har du på dej nuuu?
8. klåttar du myki?
9. kan du lära dej å äta långsammare?? :DDD
10. mhhhh, va stod de i ditt senaste sms ??
1. sofia
2. nej tyvärr. om inte muchos gustos räknas?
3. KETCHUP!! senap smakar blä
4. godast!
5. för tillfället ser jag mej som pank om man tänker att jag fick månadspeng för... 2 veckor sen, ehe
6. någon kjol, spelar ingen roll vilken, då är jag lycklig!
7. jeans och någon gammal dödskallepaita, hehe
8. mat; nej, hähä. klottar som att rita; inte lika mycket som förr men sådär
9. NÄ, muhahahaha!
10. ska se.. 'sundom! :D där på samma väg som sara bor på ;)'

do you wna be a billionaire so fuckin bad? muchos gustus.... gustus, låter som en sötishäst, kom nu pålle gustus
jees ai duuu

1. har du nånsin rökt?
2. har du nånsin druckit?
3. e du kär just nu? :)
4. favoritklädesplagg? bild? :D
5. favoritmat!
6. om du sku måsta åka ti en öde ö & bara fick ta me dej 3 saker, va sku de isåfall vara? :D
1. nejp, är faktiskt skitstolt över det, HA!
2. smakat har väl nästan varenda kotte
3. nej tyvärr, skulle gärna vilja vara det
4. hm... har typ tusen kjolar så nån av dem! hittade tyvärr ingen bild, har inga helbildsbilder på mej :( men ja kan lova att jag smätta in några outfitter när kameran är i min hand!
5. supersvår fråga, eftersom att jag nästan äter allt som kommer i min väg! men kanske chinese-food?
6. 1000000000 cheeseballspåsar, 10000000000 liter coca cola och.... deodorant.. (?)

1. vad är din favorit butik?
2. berätta om några roliga minnen
3. vem är din bästa kompis?
4. hur trivs du i övis?
1. H&M! hittar alltid billigt och snyggt där i min stil! men är tyvärr alltid nästan pank när jag ska ha kläder, så jag shoppar aldrig kläder
2. ojoj, finns tusen miljoner att välja mellan men kanske alla stafettkarnevaler, lägerskolan, alla gånger vi har sneakat in på discon & när jag farit med matilda till hangö. några få av de flesta!
3. alla mina kompisar betyder massa för mej! men om jag måste välja blir det nog de samma som där högre upp! men ni alla betyder endå massa <3
4. helt bra nog, man överlever och har kul för det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0