try - janis joplin

go' kväll! har inte skrivit något idag. eller hade jag gjort det? äh, kommer aldrig ihåg saker. hatar mitt hönsminne. nåjo, idag så var det skittråkigt i skolan eftersom att alla roliga folk i klassen var på skolfutis. inte okej. men jag överlevde, gjorde det bästa av saken genom att sitta och ha kul med christa, enda normala i klassen idag! rasterna var också helt trevliga, hehe. efter skolan for jag med rebecka hem och gjorde nudlar och såg på 'white chicks'. den är bäst, ye. tiden gick snabbt och jag måste börja ta mej till orkestern. efteråt så for jag till kadi. såg på rolig teve och stekte sen plättar, MUMS! åt mina först, of course my horse... när vi ätit for vi till mej, men det fanns ännu rum i magen så vi lagade varsin grillsmörgås (<3) och kollade på idol. ganska många bra iår? knas. men endå, helt bra, men det är ju endå alltid roligt att se på de som failar lite grann. sen tog pogrammet slut och kadi for. nu borde jag börja läsa till engelskaprovet imorgon. hehe. goodbye

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0