ÅSIKTER

nu skriver jag ett snabbt inlägg, ska just och sova men kan verkligen inte gå i sängs såhär. en sak som jag stör mej så oerhört på, som kommer upp varje dag, är när folk kallar en blond. kalla mej galen eller något, javet att folk säger en till det på skämt åsido men det stör mej så himla mycket. om någon kallar mej blond kan jag inte bara skratta av det, nej, jag går och förbannar mej över det hela dagen. JAG ÄR FÖRFAN INTE BLOND. kanske, i håret, visst. men jag menar jag är allt annat än korkad om jag får säga det själv! min åsikt om vad s.k blondiner är korkade, klumpiga, fejkblonda och försöker nästan få dendä 'blondbimbo' stämpeln. är jag sådan? känner folk mej verkligen såpass dåligt? visst, jag kan vara hur klumpig och klantig som helst, men jag ser mej inte med blondbimbo stämpeln! JAG har åsikter, JAG är förfan smart och JAG är mej själv!
nu ska jag ta ett exempel om när folk kallar en blond (exemplet har inte hänt på riktigt, kom bara på något just): någon har fått en ny hund. jag vet inte om det, så hör jag när någon pratar om en hund. och så undrar man då; ai har du skaffat hund? glatt och förvånat. och vad får man tillbaka? inget ordentligt svar, nej. 'hahahahahahhahahah, ai veta int du de?! VTU DUE BLOND!'.
question?! tycker ni det är rätt att kallas blond när man bara är oinformerad? NEJ. så ni som känner mej, nästa gång jag är oinformerad eller kanske gör något lite klumpigt, vad du än gör, kalla mej inte blond! det är faktiskt lite sårande när man har bra självkänsla. om man t.ex faller klumpigt. alla gör klumpiga saker, ingen är ju perfekt. man är inte blond för att vara normal eller? folk borde förstå mej, men världen är smått korkad nu för tiden och förstår sej inte på folks verkliga känslor. så här är ett smart råd; nästa gång du tänker kalla någon blond; skaffa en ordbok och vidga ditt jävla usla ordförråd! GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0