KONSTENS NATT + dagen = sjuktmyckettextvarning

HEJ! det var tyvärr ett tag sen. nåjo, men nu till konstens natt! for typ 3 tiden (på dagen) till kadi och valde lite kläder som hon skulle ha på sej, var lite på datorn (smättade ju in ett litet inlägg dårå) och sen efter hon ätit så for vi till joska. först bara var det vi tre som fixade och klippte joskas hår, mest sprang bara jag runt huset och dansade till fiilismusik, hehe. sen efter ett tag så kom fanny & jessica. så blev klockan 7 och vi for. måste ju till bibban och uppträda. gick helt bra de två första, sen så cyklade jag till kipinä och trodde att det bara var vår grupp som skulle uppträda, men vi uppträdde tydligen efter något bänd och breakdance gruppen. uppträdandet börjare <halv elva. men jag träffade iallafall heidi och julieth där! det var ett tag sen man så dem så det var riktigt nice. så uppträdde vi, gick inte så bra. var klar klockan elva, wippie. och sen så gick jag med julieth och heidi in till stan och jag for vidare till sandö och träffade mina flickor. kulkul, sen så träffade vi också (på sandö) elin, cessi, milon, mia & lina. vid sandö gjorde vi en massa, sen så for vi till stan och jag köpte remmar med lina, nammm. sen så cyklade vi till joska. hade julia på pakethållaren, sjöng björnen sover, lät skitbra! sen så for vissa iväg och jag lämnade med jessica, emmaj, sarap & kadi. pratade, skrattade och gjorde idiotiska saker. så kom vi till joska. var inte där länge tills jag måste fara hem. hade så jättekul den sista timmen/timmarna av konstens natt! <3
& så var det dagen! förlåt att det blir jättemycket att läsa och ingen bild, men överlev! idag så började jag dagen med att jogga. fattar inte varför, tycker att joggning är skitjobbigt! far hellre ut och rullskrinnar, mycket roligare! nåjo, sen drog vi med en iskall dusch då. ett tag senare så for jag till gerby och träffade vicko. gjorde det gamla vanliga; for till s-market och köpte cheeseballs och limsa. pratade ett tag och for sen till gerbyskolan (ofc). hade sjukt kul där, höll på med det mesta som inte orkar komma på bloggen. for hem och äta och sen så cyklade jag till henne. vi for och simmade då, wihu! najsnajs, efter någon timme for vi hem till henne och drack oboy, rostade massamassamassa smörgåsar och pratade massa gammalt pinsamt. så cyklade jag hem igen. tack och godnatt!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0