WTF?!

JAG SLAPP VIDARE I AUDITIONEN OCH SKA NU DANSA PÅ KONSTENS NATT!
whaaaaat? hur sjutton hände dethär? auditionen gick ju åt skogen? nåjo.. wiiiih! nu har jag då träning måndag - onsdag på kvällen. yea, bra att jag i allafall kommer i någon sorts form eftersom att konditionen och dansförmågan har försvunnit nu under sommarlovet, hehe. men kul! kommer dansa klockan 8, 9 & 10.
nåjo, igår så såg vi på någon freakfilm med familjen. 'mulholland drive'. jag tror jag halvsov genom filmen... syrran blev iallafall skiträdd. idag så ska jag kanske vara med matilda & ele. gudbaj

*fanny

Kommentarer
Postat av: filipppppa

svar: tack fannufinis! :)

2010-08-08 @ 20:59:35
URL: http://filippajags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0