sommartider hejhej

hej! idag i skolan har det varit trevligt! det började med övis talent, uuuu. det var ju gulligt. satt med ele och skrattade och irriterade crisu, näjs. efter det så var det bara chill. efter skolan så hade vi lämnat in nycklarna och tömt skåpen. usch, vad tomt det känns! nåjo, när skolan slutat så var det ett ganska stort 'gräl' om vart vi (jag, ele, mia, lina, elle & vicko) skulle och äta, eftersom att det var eles sista dag i skolan. det var mellan thai-mat eller rax. men det blev rax till slut, även om vicko & mia var lite tjuriga, hehe. jag åt lika mycket som en gris. och såg antagligen också ut som en sån när jag åt. sen köpte också mia mat. vi gick igenom allt som hänt under året, skämde ut oss, åt så sjukt mycke tills våra magar spränges och skrattde så himla mycket! sen rullade vi iväg, vicko for hem, blaah. vi satt i H&M och kollade på den grymma barnteven och skrattade smått, haha. så for vi till vera mode och sen lämnade jag och ele flickorna. sen lämnade hon mej. blev jättesorgligt när jag konstaterade att jag inte skulle se henne imorgon, i övermorgon, dagen efter det, och dagen efter det...  som jag gjort hela året. men vi ska träffas massa på sommarlovet vid hennes villa och sånt. nu är jag hemma och helt proppmätt ännu! förresten så fyller mami idag, wiiiiii. men hon är inte hemma. har inte en aning om var hon är.. humhum. adjöö

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0