women in thaa mirror

hellåj, nu e ja här me matilda och rebecka, & rebecka is THE best hårfixare !
jees och jag själv sitter jag här och lyssnar på 'man in the mirror' by michael
jackson. om ni inte har hört den låten förr så borde ni det, för den är bäst ! <3
låten har faktiskt en sjukt bra innebörd, 'if you wanna make the world a better
place, take a look at yourself and make a change'
hehe, ni får börja undra varför ja helt plötsligt börja skriv om dehäran men de
får ni lev me för att michael jackson var och är min största idol och kommer alltid
att vara det. men nu ska ni ha det bra i helgen & på villavslutningen imorgon
som jag också firar med mina käraste :) gonatt & sov gött !
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0