äääh, stressdagen som gick hyfsat bra

what's upppp ! jo, idag så var det ju denhäran stressdagen. hela klassen fick sluta kvart före 4, efter att vi jobbat på vårat pararbete (jag & ele) om buddhismen. egentligen skulle vi också ha med emil men den gubben ville köra solo. jajaaa, sen så kom jag ju faktiskt i tid också till dansen ! och jag var vråååååååååååålhungrig ! men dansen gick annars bra, fick lära mej något nytt till fm-dansen. jeps, sen skulle jag ju också klämma in ätandet. när jag kom till McDonalds och skulle beställa en happy meal med en extra hamburgare, så betalar jag och gubben i kassan sejär: - det finns inte tillräckligt med pengar på kortet, med sin japanska accent. så jag hade bara råd med EN YNKLIG OSTHAMBURGARE !! då blev jag lessen. nåjo, sen hos lina satt man ju och skrattade åt tokigheterna mia & lina kokat ihop tillsammans under tiden jag varit borta, haha. efter att vi hade suttit en stund där hemma hos henne så insåg vi ju att klockan var fem före 6 och vi började prick. hehe .. sen var det ju uppvisningen. två ord. OTROLIGT NÅLÅÅÅ ! musiken i grease var för svag och uschuschusch, det var ovanligt nålå bara. radio teatern och mia & linas melodrama skrattade man ju endå för fulla muggar åt ! jep, sen när det var slut så gick vi till lina och jag och mia stannade ute och väntade på hennes föräldrar. och då kom dom. ett hysteriskt roligt wannabe bitchgäng. jag och mia föll ju nästan av skratt, som dom tittade på oss !  hahaha, mia; we are bitches, but together are we the BIAAAAAAAAAATCH ! hahaha, inside joke ! jep, nu här hemma har jag ÄTIT och pratat i teleföunen med lina. morgondagens planer blir; stan med cela & julia o. har inte sett någon av den på flera månader ! ;< nu kommer jag inte på mera intressant att skriva, förutom att jag är på gott danshumör. ciaoooo

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0