förslag ?

nu är jag tillbaka från dansen ! vi håller på med julprogrammet som faktiskt visar sej att bli riktigt bra ! idag skulle jag gärna ta det lugnt, baka semlor & se på mr. bean, har inte sett p det sen flera år tillbaka. men annars skulle jag vara med matilda idag kanske, hon kanske vill se på mr. bean med mej !
som ni säkert alla vet älskar jag att rita, men jag orkar aldrig lägga ut bilderna på bloggen så ni har aldrig sett mina 'konstverk' men jag skriver ju om dem, nu skulle jag behöva din hjälp med att komma på vad jag ska rita här näst ! haha, det där lät löjligt men för tillfället har jag ingen fantasi att komma på något eget, så kommentera gärna om du har idéer ! jep mer kommer jag inte på att skriva, så ha en bra lördag ! :)

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0