gottgott

halåhalå, idag var det ju då skola som vanligt. hände inget speciellt där då, förutom att alla gubbar i klassen skadade mej hela tiden. KVINNOMISSHANDEL ! hähähä. sen for jag till matilda och vi såg på ett sjukt bra friends avsnitt ! håller med matilda; en av de bästa ! vi var inte såååå länge hos henne frö sen skulle vi iväg till bildkonstens knytkalas. blev skjussade dit med matildas syrra, hähä dunkabilen. på bildkonsten åt jag nästan bara och samtalade med de andra. har säkert gått upp 5 kg, menmen, det är bra för mej att få lite mera kött på benen ! eller ska man säja fläsk runt magen. nu är jag hemma och min syster åt just upp de sista kexsmulorna som jag sparade åt henne, det kräket. mer intressant som ni skulle orka läsa om finns inte, så HA EN BRA KVÄLL, JAG VILL EJ HA SKÄLL !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0