waynes coffee

godkvällgodkväll, idag är det tvillingarna karolina & daniels födelsedag, så grattis igen ! ja, idag var det då en skoldag som vanligt. sen for jag på stan, så kom isco och sen kom lina. vi for till waynes coffee & satt och prata i ca 2 timmar. alla drack 3 koppar kaffe var, namnammmmm. jag drack; en megabamse kopp med caffé mocca, ett högt glas med chai latte & en normalstor kopp kaffe med mjölk & socker. ja, där satt vi och skrattade åt allt möjligt. hahah, halsu hälsovårdare - gunnar gynekolog på natten, linda lättmjälk & mjöle.  sen blev alla lite konstiga ... nåjo, jag och lina for sen till teatern där båda var helt dödströtta. men det var endå kul. nu är jag hemma med torra läppar . ajaj. hejsveeej
*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0