freaak out

godmorgon mina solstrålar (haha, detdär lät lite underligt), har inte hunnit skriva så mycket på bloggen. det har varit något knasigt med den andra datorn att man inte kunde fara till bloggen och blablabla. det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. tror jag. på torsdag blir det höstlov ! sen pågår det enda till måndag. som ni redan vet så ska jag ju till tammerfors med mor, moster & syster. på lördag så ska mia komma till mej. har inte varit med henne på ett litet tag så. nu är klockan 10:43 och jag ska just börja cykla iväg till skolan, glömde göra matteläxan så jkag hoppas att jag får lite tid över att göra den i skolan. härligt väder förresten, soligt ! men nu ska jag cykla iväg till skolan så jag inte blir sen. hejdå !
*fanny


(hm, mystiskt redigerad bild ? texten, grisen ? wtf.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0