music is my drug

hej, och förlåt för lite dålig uppdatering, men det är så mycket på gång nu. jaa, vad har hänt här sen senast jag skrev ... JO, på helgen var det fest hos christa för mej, rosen & madde, haha, hede det jättebra där ! hehe, ids inte skriva ner allt vi gjorde, fråga om du så måste. jo, efter det har jag varit på bildkonst, pizza med rebecka & varit på violin. mer intressant (som jag kommer på nu) kommer jag inte ihåg.

idag var jag till elin. först cylklade vi till henne och sedan så gick vi ut med hunden hennes. pratade om världens bästa reklamer och sånt. sen kom cessi också och så var vi lite på datorn. när jag och elin sa att vi skulle se på friends så for cessi hem, haha. sen efter några avsnitt måste jag fara hem och nu är jag hemma och håller på att baka bullar. blää, vad dom måste jäsa länge ! nu har det gått ... jag vet inte hur länge, men det känns i allafall länge. ta hand om er ^

*fanny

Kommentarer
Postat av: sara

ja måst fråga, va gjorde ni på på festen? :)

2009-11-01 @ 20:45:18
URL: http://saratrafikfara.blogg.se/
Postat av: fannyy

höhö, vi så på film, åt glass med världens godaste kinuskisås (stavning?), ringde lite runt, pratade i ett flertal timmar och hade det sådär riktigt mysigt ! (: hehe, jag är inte så bra på ti skriv allting i detalj, duvet minnet sviker

2009-11-02 @ 21:17:29
URL: http://fannehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0