awih

hejhej, idag i skolan. ele var sjuk, yhyyyyy. inte hände det egentligen något speciellt. sista lektionen hykla. nope, inte heller något intressant. efter skolan for jag & vicko till stan och åt på subii. där skämde vi ut oss lite grann och träffade emma j & joska. så for vi till mäkken på glass där kadi, saran, sarap, acke & jussi va. sen kom också emma j & joska dit. så var det bildkonst. jag och kadi ritade av varandra så vi nästan pissade ner oss av skratt! så cyklade jag hem och sitter nu här. hahaha, chattade just med någon liten femma som addat mej på fb. hon sa att hon är ett skitstort fan av mej av hur jag dansat på discon och har alltid varit det, och alltid när hon & hennes kompisar sett mej på stan har de varit sådär; titta där går hon där fanny som alltid vinner danstävlingarna! hihi, gissa jag blev rörd! hon ser typ skitmycket fram emot att träffa mej i verkligheten när vi ordnar disco. naw! okej, nu ska jag inte sluta, det blev för egot. hejsveej

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0