en i mängden antar jag

hejhej, är nu hemma och utvilad! näjmen, när jag senast skrev så kom papi hem med något åt mej, jo, en violinlåda + en massa andra saker åt fiolen till mej och allt var importerat från tyskland, uu. så for jag på violin och sedan på teater för ett snabbt genomdrag. gick väl bra. så for jag hem och åt och sen så for jag med fillo till en park å dog lite grann. hehe. orkar inte skriva så detaljerat. nu ska jag göra det här som de flesta har på sin blogg. haha, först så jag att isco hade det sedan mia och nu vill jag också! jepp, det kommer 7 sanningar om mej själv här!
1. jag älskar all sorts musik (även klassisk musik), förutom heavy metal
2. jag använder aldrig någon sorts smink. bara till konvent eller fest
3. jag har alltid önskat att ha självlockigt hår eftersom att jag är dömd att måsta leva med hemskt, rakt, tråkigt och platt hår
4. nu har min familj & jag bott i dethär huset i snart 5 år och det är ännu inte färdigrenoverat, haha!
5. även om jag har violin som huvudinstrument så kan jag spela piano, gitarr och blockflöjt (tro det eller ej) jättebra
6. jag har jättebra självförtroende, NU I TONÅREN OCH ALLT!!!! hahaha
7. dethär är knasigt, men min största dröm är att stå på en stor scen framför massa publik och bara sjunga allt vad jag har i 'the greatest love', typ... :D

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0