humhum...

borde man skaffa bdb?
jag bara undrar för att nu när jag har blogg så är det ju nästan bara text och inga bilder. + att jag älskar att skriva så jag tror att bilddagboken skulle överbelastas med text då. men en idé skulle ju vara att skriva kort på bdb och laga in massa bilder och sen ännu fortsätta på bloggen och lägga in några enstaka bilder medan jag får fortsätta skriva som en galning? hm. annars hade ju jag och elin en deal att vi aldrig skulle bli med på bdb, hehe. men då man blir ju så frestaaad, dessutom följer jag endå nästan alla mina kompisars bdb och älskar att kolla igenom gamla bilder (minnen). det är ännu bara planer dethär, men vi får ju se hur det blir :) ska nu ut med rebecka och käka glass, tjeniss


humhumm?

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0