an ordinary day

MORJENS, idag hade vi ju då våran första musiklektion (och även fysik utan sjuka vicko, snyft). våran musiklärare är världens bästa! kunde inte hitta bättre. tar musiken/spelandet på blodigaste allvaret. yessyessyessyess, äntligen! förra årets musiklärare var absolut inget att ha. även om musikgruppen inte är den bästa. men endå. så var det gymnastik, finska och sen slutade vi. meningen var att jag skulle efter skolan med johanna på stan men hon fick absolut ingen skjuts till stan, snuft. så jag stannade ett tag i skolan med mia, nico, emil & jonas och spelade pingis. sen så for jag & mia till stan och träffade kadi & lina. for och åt kinamati vi istället. GOOOTT! åt tills vi sprack, skrattade & pratade och sen for vi till big point lite grann. hittade en uuuuursöt kjol! men visste inte storleken eller priset så den fick vara. så träffade vi jessica, for snabbt till gt och sen så for jag, kadi, lina & jessica till bildkonsten. kom tydligen en halvtimme försenat eftersom att vi trodde att det började klockan sex, men noooo. så var vi där nu igen. härligt! måste tyvärr rita av äpplen vilket inte alls funkade för mej, men nog för alla andra. så skulle man också komma på höstens tema. planen lyder altså så att man ska komma på ett tema man ska jobba med hela hösten; skulptur, ritningar etc. jag valde temat vardag, som förhoppningsvis inte kommer att bli så svårt. cyklade sen hem. nu vill jag kanske göra en liten snabbäppelkaka, har inte gjort sådan på länge + nu börjar äpplena mogna i trädgården! adjö

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0