måndag

tjena, idag så har det varit en vanlig måndag. började 8:15 med fysik. mami & papi har tydligen fått något mail hem av illman om att jag skulle ha 'stört på lektionen'. bullshit om ni frågar mej. syrran kom just dessutom instormande eftersom hon tydligen sitt det. citat: 'vafan?! han e ju sjuk i huvve!!'. håller fullkomligt med. nåjo, sen var det musik. härligt. spelade hela tiden, kanske inte världens bästa låtar men, hehe. det var helt okej. sen gymnastik. spelade något liknande som american football. gjorde typ världens snyggaste touchdown och hoppade då på mitt knä (?) så nu tror jag att jag har stäckt det. hhöhöhöhöhö. nåjo, sen for jag till skolpsykologen och pratade med henne om illman och om att få byta grupp. tog en timme? jösses. sen lite finska och så kom sen vicko till mej och vi gjorde nudlar. så såg vi på 'herkules'. satt tyvärr och sjöng med i varje låt, hehe. sen var det bildkonst och vi cyklade dit med jessica. riktit chill där, förutom att jag mokade något med en limpistol så elen for från 2 rum. hehe, duktigt. men sen kom en snäll elgubbe och fixade det. efter bildkonsten så for jag och jessica till kadi och tog hand om henne. stackaren är sidu sjuk. gjorde varm choklad och såg på antm 12. och nuu är man hemma. ska kanske grilla en smörgås i smörgåsgrillen. blev plötsligt jättesugen på det. men vill inte gå ner. där sitter mami & papi och vill antgligen diskutera varför jag 'stört på lektionen'. happyface. shenis


tack matilda för att du visade hur man fixar youtubeinlägg!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0