titta uppåt, uppåt, uppåt

helåu, nu kommer en massa text. är på skrivhumör nu på kvällen. men jag kasnke skriver ett extra inlägg för min 'poesi'. nåjo, igår. dagen började med att jag for till stan med jessica, kadi & joska. där tog alla en donits på arnolds, förutom jag; 'den ekonomiska'. hehe, not. men jag försökte spara lite faktiskt. sen så drog vi lite ut och bara.... gick.. tror jag. kommer inte ihåg just nu. sen så for vi till sandö och simmade, wiiihuu. riktigt skönt vatten. joska for ganska tidigt eftersom att hon måste fixa något ärende på stan. så vi tre fortsatte att simma och hoppa. när vi var klara cyklade vi till halpa halli och köpte mat till kvällens tortilla/bastu/poolkväll. så for vi snabbt till joska, valde lite andra kläder och sedan cyklade vi mot sundom. det hände en liten olycka tyvärr vid vasklot. joska körde i misstag in hennes fot i kadis cykelhjul så att kadi flöööööööög. och dog. not, hon blev bara lite i chock. och hennes cykel såg lite rolig ut efteråt så vi började skratta smått! så lämnade vi hennes cykel och fortsatte att cykla. sjöng typ hela vägen till sundom (?), rösten är åt skogen idag. när vi kom dit hade deras match just avslutats, 4-0, woho! så for vi till saran med sarap, joska, kadi, jessica, emmaj, emmat, juliao, juliad, cela, acke, fannyl & linnea och plockade fram maten, bytte om och tjofff in i bastun! efter en kall bastu (hade inte ännu hunnit bli varm så) så tog man ett dopp in i poolen. skitnajs! nån timmes simmande senare så började vi äta tortillas. naaamm! hade inte ätit sedan morgonen = 9 timmar sen, så jag var ju vrålhungrig. åt 4 tortillas, men det skulle ha rymts mer, haha. efter det så fick vi något fel och folk ville kasta mej i poolen. såå jag bytte om och blev, som sagt, kastad i poolen. så kom alla i igen och simmade. när klockan började närma sej 11 tänkte vi att vi skulle börja göra oss färdiga för hemfärd. men vi cyklade iväg först klockan 23:37. hum. cyklade på rekordtid hem till mej på ca en halvtimme! enligt min och jessicas matematiska uträkning så cyklade vi i ca 32km/h. coolt. nåjo, jessica kom ju och sova över hos mej och vi somnade genast. hade det jättekul med alla domhär, so thank you! idag så har det hänt mycket men i korthet: simmat med jessica, farit till kadi och käkat vårrullar medan vi sett på satc avsnitt och sett på ratatouille. nu tror jag att jag tar ett nytt inlägg med mer text, wii, varsågod kära läslusar! :)


kadis cykel (telefonkvalité). altså jösses som vi skrattade åt den!

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0