förlåt, seg uppdatering

HEJ, okej när skrev jag senast? hum. torsdag? eller? nåjo, iallafall igår så var det ju fredag. slutade klockan ett, fick sedan damp. blev jättekonstig, började göra flygplan och skrattade en massa, wihu. sen for jag hem ett tag. på kvällen for jag till stan med mami, syrran & mostrarna till amarillo och åt. gott och trevligt! efter det så for vi snabbt in till McDonalds och köpte en mcflurry. syrran hade tydligen såpass brått iväg så att jag måste äta glassen på väg hemåt, med mopon. gick helt bra faktiskt! när jag var hemma var jag inte det så länge utan for nästan direkt till ele där också elle var. var till butiken, sen till en lekpark och lyssnade på musik och hade det roligt! när vi kom till ele igen så pratade vi massamassa! somnade 2 tiden och vaknade sedan 12 tiden. så for elle och jag var hos ele ett tag till, blev lite 'bitchyfied', sen for vi till elle och kollade igenom hennes kläder. fick hem en hel stor påsa, så massa tack till ellegulle! annars så for jag nu på kvällen till rebecka och kollade på pippi & sedan piplarssons. sen ingde fanny, och vi for till henne och åt skitmycket vårrullar och såg på första cd:n av första säsongen av 'ugly betty'. nu är jag hemma och tänker att jag redan varit duktig och klarat första skolveckan galant! godnatt



lyssnar på denhäran låten tills öronen blöder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0