beautiful day - U2

bara för att låten stämmer bra in på idag ! men det är idag så nu ska jag berätta om gårdagen. på dagen så var jag hos viveca och bakade hela 33 cupcakes och alla hade glasyr så ni kan ju gissa hur mycket florsocker det gick åt. sen så for vi ut efter ett tag. där ute lällade vi lite i snön och sen for vi in. jag konstaterade att en stor del av dagen så pratade vi ganska mycket om michael jackson. sen när jag farit hem så gick jag och mötte kadi och så började vi fixa oss inför sarap:s 80-tals fest. på festen hade vi det bäst ! vi kollade först på grease och sedan så sjöng alla lite abba-singstar medan resten bara härjade. det mest knasiga grejerna hände där, men det ska jag inte skriva här, behåller det istället i minnet. tiden går ju som sagt snabbt när man har roligt och till slut så for vi hem. nu idag så är det fastlagsärtsoppa på seglis. jag har redan varit där ett tag men sen så kom jag hit och väntar nu att mami kommer så far vi dit igen. nu laddar jag lite syrrans kamera som jag ska fara ut och fota med, hähä. GLAD ALLA HJÄRTANS DAG !


*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0