hemma efter en lång rolig dag !

godkväll, idag så skrev jag ju lite i skolan redan. hehe, jag & ele hade gömt oss så vi satt i mörkret på hennes telefon, haha. efter skolan så var det discomte igen, vi gjorde jättevackra plancher och sedan for jag, mia, emil & madde till pizza quatro (tror jag). jag och madde väntade ett tag medan mia skulle köpa i subway något men sen kom dom till sist. har inte skrattat sådär mycket på länge ! vi pratade om allt möjligt galet ! närpesbor, petalax, torge & sventrum, pojkar & flickor, jaa det mesta. och skrattade gjorde vi allra mest. sen var det teater där man mest bara satt, dansade, & gick. sen kom jag hem och lyssnade på musik med min syster. dagen har kort sagt varit askul. nu måste jag sitta tyst i mitt rum för att mama sover, hehe. imorgon så ska jag vara med matilda, skriver mera då. godnatt

*fanny

Kommentarer
Postat av: råusipåusi

måst ha vari mukke intressant att prata om torge ;D

2010-03-03 @ 12:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0