tjosan

halåhalå, idag var det då skola (no shit, sherlock ..). intressant; nej. efter skolan skulle det vara något discomöte soom man då for på. det var jobbigt och för hjärnkrävande så jag var på eles telefon på facebook istället, hehe. men så blev jag så chockad över beslutena de tagit utan mej så jag lämnade telefonen. efter skolan for man på stan med ele. hon åt minipehmis, jag ringde stessade ekonomiska samtal till papi. sen var det dans. inget speciellt. sen så gick jag på stan och råkade klåpa genom att radera alla gamla kalenderinlägg, födelsedagar, minnen på min telefon. då var jag sur. sen köpte jag en lolliiipoppp, som jag inte fick upp pappret på så jag brakade av pinnen. då blev jag ännu surare. nu är jag hemma. och gör läxor. surt .. näjmen, jag är faktiskt inte sur nu, jag är sådär normal nu, lite trött på köpet. men nu ska jag göra läxorna så, adios amigos ! :)


(btw, jag är allmänt trög på dethär med bloggfixerier, så kan någon säga hur jag får bort ramen ?)

*fanny

Kommentarer
Postat av: mia

tror de står här:

http://designadinblogg.se/2009/february/ta-bort-ramen-runt-bilderna-1.asp

2010-02-17 @ 18:35:03
URL: http://miatrorjag.blogg.se/
Postat av: johanna

sv; jo e nog i iron nu :) , vi har bytt lag elr haft uttagningar så nu tränar vi nog på fullt med nya iron! men nästa år blir de typ nog damerna för min del :)!

2010-02-17 @ 19:41:25
URL: http://jjjohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0