stan med johanna !

tjababloggen ! idag efter en lång skoldag så for jag på stan med johanna dådå. vi gick faktiskt för det mesta och bara pratade om allt möjligt och pekade på kläder som folk antagligen skulle ha på sej på konvent, hehe. såklart blev det ju köp också ! johanna köpte en skitmysig huppare från gina tricot och själ köpte jag två diademrosetter med två olika färger (1,90€) och ett underbart halsband (1,90) från gina tricot också. när jag köpte halsbandet så fick kassatanten lite panik eftersom att en litefjuttdel hade lossnat.  men jag tog det endå och fixade det nu just. och så köpte jag en present åt milon, muhahaha. sen så skulle vi ju äta. valen var mella tacotaco, thai house eller kotipizza. det blev att vi delade på en tropicana vid kotipizza. efter några rundor via H&M så for vi båda hem. i
förresten, planerna om helgen som jag skrev i förra inlägget stämmer inte alls nåmer. på lördag ska jag tydligen till mommo & moffa i kokkola och på söndag så är det ingen dans heller .. nåjo, vad kan man. imorgon så är det milons kalas, jeeij ! ha det så gött !

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0