nöfff

morgon, har inte sovit så bra idag. stod som vanligt med mami på balkongen 1 tiden och kollade på blixtarna, det har nu blixtrat kanske 3 nätter i rad? nåjo, sen försökte jag sova men det gick inte sp bra eftersom att rummet mittiallt lystes upp av blixtar. ganska coolt var det faktiskt. sen så var min kudde för platt och jag hade skitont i revbenen sp jag kunde inte sova på mage. men sen somnade jag nog nångång. på moronen vaknade jag klockan 8:20 och var helt skitpigg men sen tänkte jag  nog att jag måste ju somna om! sen vaknade jag klockan 9 för att min telefon hade tydligen ställt in larm på 'cessi 13'. skoj. sen somnade ajg om igen och vaknade halv tolv. idag så skulle vi egentligen till kokkola men det blev tydligen inget. så nu vet jag inte vad jag ska göra idag! coolt. moshhhh

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0