hit me, hate me, but you can never rate me

tjenatjena, idag i skolan var det nig helt normalt. men endå inte. jag och mia hade världens mystiska humor idag. inte bara på finskan ?! nåjo. sen efter det så skulle vi ju kanske på 'alice i underlandet', men den var dyr och texten kom bara på funska så vi bestämde oss att ta det en annan gång och gå på stan ett tag istället. hihi, vi var i glitter ett tag och var i kicks ett ännu längre tag. där så sminkade vi oss så nu ser i allafall jag fortfarande ut som en sminkad bitch. sen så testade vi såndär plump-läppglans-sak. hihi, läpparna svällde ! nu är dom inte lika stora mera eftersom jag ätit. men jag satt på tre stycken lager så området runt min mun ser jättekonstigt ut. hjälp ! sen kom man hem 6 tiden. börjar faktisk bli lite trött på att det ska snöa nu. visst, snö är underbart men när det SKA vara vinter är det så, men nu ska det ju vara vår här snart ? jadu . usch, måste nog göra mina 123065416032 läxor nu. WIHII, VI HAR INGEN GYMNASTIK IMORGON SÅ VI SLUTAR HALV 3 ! tror jag .. är endå inte riktigt säker när vi slutar. endå, hejsvej


haha, har inte en aning om vad det här är för bild ! hittade den bara på skrivbordet just. antagligen någon googlebild syrran har behövt.

*fanny

Kommentarer
Postat av: viveca

TÄHÄHÄHÄHHÄÄHÄH, här finns ingen snö!!! HÄHÄHÄHÄH, här e de varmt o torrt! :DDD saknar er <3

2010-03-19 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0