SPRING ^^

hejhej, igår i skolan var det ju ganska kul. på slöjdlektionen så sprang jag & vicko och gömde oss i skåp och andra roliga saker. efteråt så for vi till subway och åt 2 stycken halvor var. jee. ett tag senare så for vi till bildkonsten, vicko skämde ut sej, hela högen satt och hade det riktigt trevligt allt som allt. sen kom jag hem. idag så slutade vi klockan ett. sista lektionen var ganska chill. såg på någon wierdo film på moddan och jag och crisu planerade våran lådbil. efter de så for jag och lina på stan ofc. och så var man hemma igen. ååååh, det är så härligt när man tittar ut. solen skiner, snön smälter (snyft) och alla blir kära (förutom jag då). DET HÅLLER PÅ ATT BLI VÅR ! jag skulle ha sagt att det var vår om det inte skulle vara -10° utomhus. nu ska jag ta och försöka lära mej 'with you' på gitarr. hahaha. tjenis


bild på mej & sara vid sandö på konstens natt. underbart <3

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0