exakt en vecka kvar!

tjenistjenis, idag var man på loppis igen. hittade en t-skjorta och en vanlig tröja från loppis idag. tillsammans kostade de bara 5,50€. efter loppiset så for jag till rebecka där också fanny var. vi byggde ett sandslott medan rebecka låg på pomppimattan och chillade. najs. slottet blev såååå snyggt! efter det så for rebecka och sova och jag och fanny drog till brändötorget på en glass. så gick vi en lång och härlig promenad och pratade om glass och sommarens planer. så var det mat där hemma. som efterrätt bakade jag och min syrra en jättegod rabarberpaj. dock ett annat recept än det gamla vanliga. såååå gott var det! sen for man i en skön bastu och nu sitter man här. imorgon är det tyvärr skola. men de goda nyheterna är att det bara är en vecka kvar av skolan!! åååå, allt har gått så sjukt snabbt! denhär veckan har vi matteprov imorgon men annars jättechill. på tisdag far man på AC/DC KONCERT! yeeaaaaa, och sedan på onsdag med skolan till powerpark. så torsdag, fredag och lördag (?) blir bara chill! härligthärligt. nu tusenfalt godnatt ^

*fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0